Cudowna lekkość bytu.
Zgrabna, organiczna forma BAO nie przeczy jego znaczącym wymiarom i niezawodnej stabilności, którą udało się osiągnąć między innymi dzięki niespotykanej geometrii 4 nóg o przekroju elipsy, których zwieńczeniem jest blat z litego drewna dębowego. Stół BAO cechuje wyrafinowana prostota. Zaprojektowany został w 6 wariantach kolorystycznych oraz 4 rozmiarach, a doprecyzowany w każdym szczególe projekt pozwala na rozłożenie ich i uzyskanie kolejnych 4 wielkości. Nowoczesny, trwały, a przy tym łatwy w użytkowaniu mechanizm rozkładania pozwala na dostosowanie długości blatu do spotkań w większym gronie. Studio Rygalik postawiło na niewidoczny system rozkładania. To estetyczne rozwiązanie nie wymaga dzielenia blatu. Odsunięcie go w jedną stronę, odsłania chowaną wkładkę, która wydłuża BAO nawet do 330 cm.
Projekt Tomek Rygalik
Projektant, wykładowca, kurator i doktor sztuki. Studiował architekturę na Politechnice Łódzkiej. Absolwent wydziału wzornictwa przemysłowego na Pratt Institute w Nowym Jorku. Po ukończeniu studiów na Royal College of Art w Londynie w 2005 roku został pracownikiem naukowym w zespole badawczo-rozwojowym przy RCA. W 2006 roku założył Studio Rygalik. Prowadzi pracownię projektowania i jest kierownikiem studiów magisterskich na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Współpracuje m.in. z Moroso, Noti, Comforty, Paged, Ghidini, Cappellini, Profim, Ideal Standard, Siemens, Heineken czy Ikea. Od 2010 pełni funkcję dyrektora kreatywnego czołowych polskich marek. Realizuje wiele projektów dla instytucji kultury m.in. Instytutu Adama Mickiewicza, Opery Narodowej, Muzeum POLIN, BOZAR, Zachęty, Muzeum Fryderyka Chopina, Muzeum Narodowego, Instytutów Kultury Polskiej. Był architektem polskiej prezydencji w Radzie UE. Wiele jego projektów stanowi część wystawy stałej Muzeum Narodowego w Warszawie. W 2015 założył markę TRE Product, a od 2016 roku współtworzy kreatywny kampus SOBOLE